?

Log in

Sun, Jan. 4th, 2004, 07:53 pm
i really go nuts on pearl here...not marx material though

SimpsonsDrumGuy: u have got to be kidding
DeathFromAboveSC: stopped again?
SimpsonsDrumGuy: no just reading
DeathFromAboveSC: dont tell me your reading scarlet letter
DeathFromAboveSC: let me guess
DeathFromAboveSC: they run away to england, and pearl dies somehow
DeathFromAboveSC: so that they wont have to live with that stigma
DeathFromAboveSC: and chillingwoth commits suicide
DeathFromAboveSC: for some reason
DeathFromAboveSC: he still loves hester so much
DeathFromAboveSC: how close am i?
SimpsonsDrumGuy: lol maybe but thats if we get lucky
DeathFromAboveSC: haha
DeathFromAboveSC: i hate pearl
DeathFromAboveSC: stupid bitch
DeathFromAboveSC: why wont she just accept dimmesdale, she needs a father figure in her life
DeathFromAboveSC: damn forest imp for pete sakes
SimpsonsDrumGuy: i love pearl but yeah she went a little too rough on dimmesdale
DeathFromAboveSC: u love that stupid bitch
SimpsonsDrumGuy: i want a daughter he kicks all the other kids asses
DeathFromAboveSC: she thinks shes hot shit
DeathFromAboveSC: but shes not
DeathFromAboveSC: little brat
DeathFromAboveSC: wont quit bothering hester about her A
SimpsonsDrumGuy: theyd be like haha its hesters daughter and she whoops em with mud and rocks and shit
DeathFromAboveSC: haha
SimpsonsDrumGuy: well yeah
DeathFromAboveSC: if i were a townskid i would kick pearls ass
SimpsonsDrumGuy: so shes an inane 7 y.o.
DeathFromAboveSC: stupid bitch thinks shes royalt

Fri, Dec. 19th, 2003, 11:43 pm
SS

marx_brothers is better...wont be updating in here for a while, though i wont delete this journal because im just sweet like that

Wed, Dec. 10th, 2003, 07:38 pm

DeathFromAboveSC: oh blasting
DeathFromAboveSC: hurts the ears after a while
DeathFromAboveSC: u better not blow out those speakers
coolvin88: i know
coolvin88: lol
coolvin88: sheet
coolvin88: i might
coolvin88: i always do
coolvin88: ive gone through like 3
coolvin88: actually 2
coolvin88: and the third just started making a funny burning smell
DeathFromAboveSC: hahahaha
coolvin88: so i shut them off
DeathFromAboveSC: god thats gold
coolvin88: ya scary gold
coolvin88: i was like shheeet
coolvin88: not 3
coolvin88: not 3

....10 minutes later....

coolvin88: damn i gotta have the music really soft now
coolvin88: otherwise i cant stand the loudness
DeathFromAboveSC: haha
DeathFromAboveSC: that is a DAMN shame
coolvin88: ive never had this before
coolvin88: my ears better not be gettin soft on me
DeathFromAboveSC: haha it happens after a few years of blasting
coolvin88: not now...
DeathFromAboveSC: theyll be out in force tomorrow
coolvin88: not when im in my prime
DeathFromAboveSC: hahahaha
coolvin88: i need these ears

Wed, Dec. 10th, 2003, 04:55 pm
"clingy! mr. marx!"

today we were watching a movie in chemistry that i watched in biology last year, so i went to thebathroom, and on the way back i looked in tim and pargoffs math class, and they yell at me to come in, so i walked inside and played "heads up 7 up" for like 15 minutes, it was sooo fun, im jealous of their math class. then after school i decided to go to the rep meeting, so i met up with mike and we stayed in drummonds for a while, i asked him what ishould do for my WW2 lesson, and he gave me the coolest idea ever, its gonna be sooo fun (for WWII geeks like myself at least). then we just kinda hung out in the band room playing patriotic songs on trumpet from gennis book including....hymn to the fallen!!! GREAT GREAT GREAT song from saving private ryan. um then i went with kevin andy lizzy and mike to leos. i got a cheeseburger and frys. kevin went way overboard with the spending with his 10 dollar meal. then we went to scoops and andy bought wax bottles to make a candle. i love anemarie

oh yea and if you have a chance to check out the formerly "blank" calender in the band room, mike and i spiced it up a bit hahahahaha

Mon, Dec. 8th, 2003, 09:45 pm

i had my first experience with a jam session tonight! it was incredible

Mon, Dec. 8th, 2003, 05:29 pm

somebody please smack me so i can wake up and start doing english homework, i have no willpower. the computer is so addicting, i have to go to jazz,and i know when i get home, i wont do it. damn

Sun, Dec. 7th, 2003, 05:11 pm

...we were highly resolve that these dead shall not have died in vain...

REMEMBER DEC. 7TH

Sun, Dec. 7th, 2003, 03:44 pm

just got back from younglife camp. it was cold. i had a lot of fun except at night when i needed sleep. weston is now my idol because he can play dust in the wind on guitar, and dave riley is sweet because he says my name and it makes me all warm inside hahaha "pot" and at the last club meeting they played philosophy over the loud speaker and i think that is my favorite song.

final air hockey record: 6-2

CEDAR!

Thu, Dec. 4th, 2003, 10:34 pm

edgar allen poe is 2 sweet

Wed, Dec. 3rd, 2003, 04:30 pm

well ive learned that i am a germophobe and that i am scared of what i do not understand. ive also learned not to throw oranges at dumpsters. and not to say things about other people because you never know, maybe a year and a half later you may really like that person

10 most recent